2014. március 27., csütörtök

Harmadik díj


Megkaptam a harmadik díjat is.Aminek nagyon örülök mert a kedvenc írómtól kaptam,Crystal Reed-től.Köszönöm szépen!:)Xx

Szabályok:
1.Rakd ki kitől van!
2.Írj 10 dolgot magadról!
3.Válaszolj 10 kérdésre!
4.Írj 10 kérdést!
5.Küldd el 10 embernek!

10 dolog rólam:
1.Imádok blogolni
2.Elkezdek egy blogot akkor mindig eszembe jut egy másik történet és akarok még egy blogot
3.A 5 seconds of summer-ből Ashton a kedvencem
4.Egyszer elszeretnék jutni egy One Direction vagy 5SOS koncertre
5.Nagyon szeretek rajzolni
6.Általában One Directiont szoktam rajzolni
7.Szeretnék majd egy tetkót
8.Kipróbálnám hogy milyen lehet tetoválni
9.Imádok szerkeszteni,és profi akarok lenni
10.Örülök nagyon amikor egy díjat kapok

10 válasz:1.Miért kezdtél el blogolni?-Mert láttam hogy sok sikeres blog van,és én is kiszerettem volna próbálni a blogolást
2.Mit csinálsz szabadidődben?-Barátokkal vagyok,vagy blogolok
3.Van testvéred?-Van
4.Kedvenc zenéd?-Sok zenét szeretek,így nem tudom.
5.Összesen hány blogod van?-Huh,elég sok blogom van.:D 8 blogom van összesen.De abból kb a felét nem használom már.
6.Van háziállatod?-Igen
7.Hány könyvet olvastál már el eddig,és melyik volt a kedvenced?-Sok könyvet olvastam,de így pontosan most nem tudom megmondani.A kedvencem a Szent Johanna Gimi volt.
8.Melyik filmet láttad utoljára?-Egy ropi naplója
9.Van kedvenc íród?-Van
10.Van példaképed?-Van

10 kérdés:
1.Honnan jött ez a blogötlet?
2.Van testvéred?
3.Van háziállatod?
4.Van kedvenc zenéd?
5.Kedvenc előadóid?
6.Van valami rossz szokásod?
7.A jövőben szeretnéd folytatni ezt az írós hobbidat?
8.Sportolsz valamit?Ha igen,mit?
9.A szabadidődben mit csinálsz?
10.Kedvenc színész/színésznő?

Akiknek továbbküldöm:
1.Reload- Crystal Reed /tudom hogy tőled kaptam,de akkor is te megérdemled.:)Xx/
2. Maybe we should kiss a little-namelesssophie Xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése