2014. március 7., péntek

3.Fejezet-Fájdalom

Sziasztok,drága olvasóim!:) Köszönöm szépen a feliratkozókat,remélem többen is leszünk még.:) És a kommenteknek is nagyon örülök,köszönöm nektek hogy komiztok és feliratkoztok.:)Mégjobban örülnék még több feliratkozónak.:) Meghoztam a 3 fejezetet is,remélem elnyeri tetszéseteket. Komizzatok,iratkozzatok és pipáljatok. Jó olvasást.Xx

Mikor elővette a kést,lefagytam.Mit akar tőlem?Remegett a lábam amit észre is vett,és csak halkan elnevette magát.
-Szép darab,nem?-mutatta nekem a kést.
Erre semmit sem válaszoltam csak nyeltem egy nagyot.Nagyon féltem.
-Most "megjelöllek" hogy az enyém vagy,és senki másé.-mondta félelmetes hangon.Majd a csuklómat megfogta,én ellenkeztem próbáltam visszahúzni,de ő erősebb volt nálam.Nem is tudom mit gondolhattam volna.Ő mindig is erősebb lesz nálam.Sajnos..
-Nem fog fájni,nyugi.- halkan felnevetett -Annyira nem!-mondta majd L betűt belevésett a kezembe.Elmondthatatlanúl fájt.Mikor belevéste,akkor hanyattestem és sírtam a fájdalomtól.Láttam hogy nagyon vérzek.a kezemmel próbáltam elszorítani a vért.Közben zokogtam.A fejembe csak ez a kérdés járt...Miért?Miért én?Miért csinálja ezt velem?Pont velem..
-M-Miért tetted ezt?-kérdeztem zokogva.
-Már mindenki tudni fogja hogy csak az enyém vagy.-mondta ideges hangon.
-Te balfasz!Ezért tetted ezt velem?Idióta fasz!-kiabáltam rá és közben az arcomon könycseppek folytak le.
Mikor meghallotta ezt a mondatomat közeledni kezdett és fel akart segíteni a földről.
-Hozzám ne érj!Hagyjál békén!-mondtam zokogva.
Erre a mondatomra Liam kiviharzott a szobából.Egyedül maradtam.És az "L" betűt bámultam amit belémvésett..Undorító.Undorodom Liamtől.Hogy volt képes erre?!Úgy aludtam el hogy a földön feküdtem még mindig és fogtam a kezemnél azt a részét ahova belevéste az L betűt.Másnap reggel Liam bejött,és kedveskedni akart.
-Na hogy aludtál?-mondta és egy mosoly lett az arcán.
-Ne próbálj kedveskedni.-mondtam neki,de erre csak felnevetett.
Odahajolt hozzám és a nyakamat kezdte csókolgatni ami igazán jól esett,de nem hagytam magam.Ellöktem magam melől.
-Ma buliba megyünk.Hozok neked majd egy szexi ruhát.-mondta-Majd takard el a sebet.-ekkor az L betűre gondolt.Ha el kell takarjam akkor minek véste belém?!Idióta..
Mikor le akartam menni a konyhába,láttam Liamet edzeni.Mikor megláttam akkor az ajkaimba haraptam.A kockás hasa,az izmos karja...Elképesztően vonzó volt.És ezt észre is vette hogy bámulom az izmait.Rámnézett és felnevetett.
-Na mivan,tetszik?-mondta lihegve.
Aztán odafutott hozzám,és megcsókolt.Nem tudom mi ütött belém,de visszacsókoltam.
-Dugnálak.-nézett végig rajtam,és az ajkaiba harapott majd újra megcsókolt.
-De nem foglak.-mondta,és egy nagy kő esett le a szívemről.-Nem ma foglak.-mondta és felnevetett.
-Na menj,készülődj mert hamarosan indulunk a buliba.A ruhád az asztalon van.Ne segítsek felvenni?-mondta és röhögött.
-Nem kell kösz,inkább menj zuhanyozni mert irtózatosan büdös vagy!-parancsoltam rá amolyan visszavágásként.
Aztán odamentem az asztalhoz ahol a ruha volt.Nagyon rövid volt,és a mellrésznél nem volt semmilyen takaró rész.Gondoltam hogy ilyet fog venni..Kénytelen voltam felvenni,mert másom nem volt.
Mikor öltöztem akkor hallottam egy ajtónyikorgást,rögtön odanéztem.És Liam leskelődött..Akkor nagyon kiakadtam.
-Még mindig jó a melled.Jó kis műsor volt,cica.-mondta majd becsapta az ajtót és röhögve ment tovább. Baromi vicces gyerek.Idióta fasz..
Ezek után bementem a fürdőszobába kisminkelni magam,és aztán bejött Liam egy szál alsógatyában.Mikor meglátott abban a ruhában,akkor elkezdett beszólogatni.
-Uhh..Dugni való vagy ebben a ruhában.Tökéletes.-mondta elégedetten és a szemei a melleimen tapadtak.Majd odament hozzám és hátul átölelt,és benyúlt a bugyimhoz.Ettől az érzéstől kirázott a hideg és halkan felnyögtem.
-Majd lesz egy kemény éjszakánk.Majd egyszer úgy is megduglak.-mondta és rácsapott egyet a fenekemre,majd elhagyta a fürdőszobát.Hogy lehet valaki ennyire szemét,és undorító?!
Kesőbb Liam felöltözött és elindultunk.Mikor beszálltunk a kocsiba,akkor Liam ezeket mondta nekem..
-A haverjaim előtt el kell játszad hogy a barátnőm vagy.Na meg mindenki előtt.-mondta és halkan felnevetett.
-De minek,hisz nem is vagyok a barátnőd és remélem nem is leszek.-mondtam.
-Majd egyszer ezt amit mondtál meg fogod bánni,cicám.-mondta.
-Vagy ha nem játszod el hogy a barátnőm avgy,kegyetlenűl megduglak.Választhatsz.-mondta és elmosolyodott.
-Rendben,a "barátnőd" vagyok...De csak a buliba.Undorító féreg!-mondtam neki,de erre csak elnevette magát.
Mikor megérkeztünk Liam mégegyszer mondta hogy "Tudod,a barátnőm vagy". Kiszálltunk a kocsiból és megcsókolt,és én idióta meg visszacsókoltam..
-Eddig ügyes vagy!-mondta majd Liam átkarolt és úgy mentünk be a buliba.

4 megjegyzés:

  1. Juj, borzasztó aranyos lett ez a rész. Csak az volt vele a bajom, hogy Bess kicsit hamar engedett Liam-nek. Hagyta, hogy megcsókolja és nem lökte el, de mindegy. Nekem így is nagyon tetszett! Igyekezz a következő résszel! :D
    U.I: Egyre jobban írsz. :D
    Puszi, Crystal

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen.:)Nagyon örülök hogy tetszett,és igyekszem majd a következő résszel.:) Úristen,köszönöm szépen.Igyekszem minél jobban írni.:) Amúgy nagyon örülök annak,hogy mindig írsz a fejezetekhez megjegyzést,mert akkor tudom hogy mi a hibám,és hogy milyen lett a rész.:) Köszönöm neked.Xx

      Törlés
  2. Nagyon jó lett egyre jobbam imádom a blogodat és téged is így tovább!!!!!

    VálaszTörlés