2014. március 2., vasárnap

2.Fejezet-Félelem

Sziasztok!:) Már 11 feliratkozó?Úristen,köszönöm szépen nektek.Nagyon boldog vagyok amiért sokan komiztok,pipáltok,és iratkoztok.Nagyon örülök neki!:) Viszont ne haragudjatok,kicsit későn hoztam ezt a részt..És szerintem ezt el is rontottam.:D De remélem azért nektek tetszik,és ígérem a következő jobb lesz!Remélem elnyeri tetszéseteket!:)Ha tetszett,akkor pipálj,komizz,és iratkozz fel.:) Jó olvasást.Xx

Nem tudom hogy hova visz Liam,de idegesnek látszik."Bedobott" a kocsiba,és durván rálépett a gázra.Nagyon gyorsan ment.Kicsit féltem is.
-Lassíts,Liam!Kérlek!-kiabáltam
Erre a mondatomra kicsit lassított.Megkérdeztem tőle hogy mi a baja,mert valami biztos volt...
-Mi van veled,Liam?Történt valami?-belenéztem a csillogó barna szempárba,és lehajtottam a fejem.Elcsábított a gyönyörű barna szeme.De nem válaszolt a kérdésemre..
-Ha már nem szólsz hozzám,elárulnád hogy hova viszel?-kérdeztem.
-Hozzám.-nézett rám.
Erre a mondatára kicsit elsápadtam,mert miért visz magával?Kicsit fura..Remélem hogy nem lesz semmi baj...Egész úton nem beszélgettünk..Kicsit már kínos volt a helyzet...
Mikor megérkeztünk akkor Liam ezt mondta nekem...
-Meg ne mozdulj!-
Odament a kocsi másik oldalához,és kinyitotta nekem az ajtót.Ez igazán kedves volt tőle.De aztán durva lett..Megfogta a csuklóm,magához húzott és megcsókolt.Én ellöktem magam mellől és eléggé kiakadtam..
-Még is mit képzelsz magadról?-kiáltottam rá.Azért ez már több a soknál.Nem bánhat velem csak úgy..
-Kuss!Vagy megbánod!-mondta rekedt,és ideges hangon.Kissé meglepődtem rajta -Most pedig vagy megcsókolsz, vagy baj lesz!-
Félreismertem Liam-et...Csak a buliba volt ilyen "hősies"?Féltem tőle..Kicsit megijesztett..Durván csókolt..Azthittem hogy végre találtam egy normális fiút..De tévedtem..Liam ugyan olyan mint a többi..Sőt..talán rosszabb is..
Megfogta a csuklómat és "behúzott" a lakásba.Maga után bezárta az ajtót,aminek nem örültem.Félek hogy bántani fog.Levette a kabátot,és csak egy trikó volt rajta.Megláttam az izmait,és nem bírtam levenni róla a szemem.
-Tetszik mi?-kérdezte elégedetten.
Erre nem válaszoltam semmit,csak a földre néztem.
-Mikor viszel haza?-kérdeztem.
-Semmikor.Mától velem leszel örökre.-mondta
Mikor azt mondta hogy "
Mától velem leszel örökre" akkor csak az utolsó szócska járt a fejembe.."örökre"... Vajon komolyan gondolja?Remélem nem.Nem szeretném egy ilyen emberrel tölteni az életem..
-Örökre?-kérdeztem.
-Igen.Csak is az enyém leszel!Senkinek nem adlak!És ezt be is bizonyítom.-mondta majd magával húzott egy tükör elé.
-Állj a tükör elé!-parancsolt rám.
-De...Mi..-még be se tudtam fejezni a mondatom,de már is rámkiabált.
-Mondom állj oda!
Odaálltam ahogy kérte..Hátulról átkarolt,és ezt mondta..
-Szép párosok vagyunk,igaz?-mondta.
A hátsó zsebéből elővett egy kést.Azon akadt a tekintetem.Kicsit elsápadtam.Féltem.Mit akar tőlem?

5 megjegyzés:

  1. Úristen, nagyon tetszik! Nagyon jól írsz és alig várom a kövi részt!:)

    VálaszTörlés
  2. Úristen, nagyon tetszik! Nagyon jól írsz és alig várom a kövi részt!:) Ja és feliratkozok majd ha gépről leszek!:)

    VálaszTörlés
  3. Halihó! :)
    Ó, hű! Szerintem ezt kicsit elsietted. Amikor olvastam a prológust, azt hittem, hogy ezzel még várni fogsz. Mármint Liam a 10. rész körül változik meg, addig meg ismerkednek, de mindegy. Ez is nagyon tetszett. (az mondjuk kicsit zavart, hogy szinte az összes mondat végén három pont van. Nem kell annyi. Néha elég egy is. ) De, mint hű olvasód (csak a te blogodra vagyok feliratkozva. ._.) el kell mondjam csodás a blog! Izgatottan várom a következő részt! Siess vele. :D
    Puszi, Crystal. :)xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen valóban elsiettem.Az volt a baj hogy nem volt nagyon ihletem,és így elrontottam.:/Rendben,megfogadom a tanácsod.Kevesebb pont.:D Köszönöm szépen,ez nagyon jól esik,hogy tetszik a blogom.:) És igyekszem.Xx :)

      Törlés
  4. Nagyon jó lett így tovább imádlak!!!!!!

    VálaszTörlés