2014. március 15., szombat

4.Fejezet-Rémültség

Sziasztok,kedves olvasóim! Szeretném megköszönni a komikat,feliratkozókat.:) Ez nagyon jól esik,és örülök neki hogy mindig komiztok és iratkoztok is!Köszönöm nektek.:) Remélem még többen is leszünk.:) És most előre írom,hogy a részek hétvégente fognak jönni.:) Iratkozzatok,komizzatok,pipáljatok.:) Jó olvasást!Xx

Bementünk a buliba.Liam akkor már a derekamat fogta.Aztán a barátai köszöntek nekünk.
-Csá,haver!Ki ez a jó nő?Melyik sarokról szedted föl?-kérdezte az egyik és röhögtek.Nekem igazán nem tetszett amit mondott..Liam látta is ezt hogy nem tetszik nekem ez a beszéd.Megszorította a csuklóm ránéztem ő pedig úgy nézett rám hogy "Bess,megbeszéltük".Ezért visszafogtam magam.
-Figyelj,haver!Már megdugtad?Mert ha már nem kell a csaj,nekem adhatod.-kacsintott Liamre az egyik.Na akkor már nem bírtam ki hogy ne szóljak hozzá.
-Te mégis mit képzelsz magadról?Minek nézel engem?Undorító seggfej!-mondtam neki elég idegesen.A háttérben a haverjai röhögtek,hát nekik is beszóltam.-Ez rátok is vonatkozik!-kiabáltam oda nekik.
-Liam,a nőd elég tüzes.Ez tetszik.-mondta majd közeledni kezdett hozzám.Liamnek ez már nem tetszett.
-Hé,haver állj le.Ő az enyém!Nem adom senkinek.-mondta ideges hangon.
Éreztem hogy itt balhé lesz..Mindig amikor bulikba vagyok csak a baj van.
-Jó,jó leállok.De akkor is megdugnám.-mondta.
Liam halkan ezt motyogta.."Én is megdugnám..".
-Liam,én menni szeretnék!Menjünk,oké?-kérdeztem,és próbáltam kiskutya szemekkel nézni őt.
-Oké,menjünk.-mondta,majd közelebb hajolt hozzám és ezt súgta nekem.-De rossz kislány voltál,ezért még kapsz.-mondta és elmosolyodott.
Mikor kimondta ezt a mondatot,kicsit féltem.Nem akarok tőle semmit.Utálom Liamet.Bár még is vonz valami hozzá.De nem,erős leszek. Liam berángatott a kocsiba,és út közben a kezét a combomra rakta.Az érintésétől libabőrös lettem.
-Tetszik,mi?-kérdezte elégedett mosollyal az arcán.
-Mi lenne akkor ha megdugnálak..-mondta még mindig mosolyogva.
Én erre a mondatára csak forgattam a szemem. Aztán Liam egyre feljebb ment.Benyúlt a bugyimhoz,és mozgatni kezdte a kezét.Ettől halkan felnyögtem,és libabőrös lettem.
-Már ettől kezdesz nedvesedni.-mondta mosolyogva.
-Liam,hagyj!-kiáltottam rá,és a kezét ellöktem a bugyimtól.
-Inkább az utat figyeld!Engem csak hagyjál.-kiáltottam rá,de erre csak halkan felnevetett.
Az út Liammel ezer évnek tűnt,pedig csak 10 perc volt.
-Készülj a legvadabb éjszakádra,édes!-mondta széles mosollyal az arcán.
-Kegyetlenül megduglak!Nem bírok már várni.Olyan kibaszottul kívánlak.-mondta és az ajkaiba harapott.
-Liam,hagyj!Én nem akarom!-kiabáltam rá.Bár nem számít az hogy mit akarok én..
Liam odalökött az ágyhoz,és rámmászott.
-Liam!-kiáltottam rá,majd ellöktem magam mellől.
-Megmondtam hogy hagyjál engem.-kiabáltam rá.
-Jólvan,most az egyszer megkegyelmezek neked.-mondta.-De több ilyen nem lesz!-mondta és rám kacsintott majd kiment a szobából.A szívemről egy nagy kő esett le.Később kimentem a konyhába,mindenhol sötétség.Fel akartam kapcsolni a villanyt,de nem tudtam.Féltem.Nagyon.
-Liam,jó vicc.Már elég lesz!-kiabáltam.
Mély levegőt vettem és lassan kifújtam hogy nyugodjak meg.De nem hatott.
-Liam?Liam,bassza meg gyere már elő,ez nem vicces!-kiabáltam,de akkor már könnyeztem is a félelemtől.

Aztán hirtelen a folyosón láttam valakit..Egyre jobban közeledett hozzám.

5 megjegyzés:

  1. Úristen,nagyon szépen köszönöm!:D El sem tudod hinni,hogy mennyi boldog vagyok!:)) Mégegyszer köszönöm szépen!Xx

    VálaszTörlés
  2. A rohadt életbe! Egy kibaszott zseni vagy! (Már bocsánat a csúnya beszédért!) Te jó ég... Á, várj egy percet! Le vagyok sokkolva! Huh. Szóval. Elképesztően jó. Egy bajom van vele. Hogy baromi rövid lett! Nagyon siess a következő résszel. Kíváncsivá tettél! :Dxx Ügyes vagy! :D♥
    Puszi, Crystal :)x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen,köszönöm szépen!:) Nagyon örülök neki hogy kíváncsivá tettelek.:DA következőt megpróbálom hosszabbra.:) És ez baromi jól esik,meg nagyon boldog vagyok hogy tetszik a blogom.:)Xx

      Törlés
  3. Jujj nagyon jó lett már nagy-nagyon várom a kövi részt :) imádlak <3

    VálaszTörlés