2014. március 17., hétfő

A blog első díja

Nagyon szépen köszönöm a díjat Niki-nek!:) Nagyon örülök neki,köszönöm szépen a blog első díját!:)

Szabályok:
-Írj 11 dolgot magadról
-Válaszolj 11 kérdésre
-Írj 11 kérdést
-Küldd tovább 11 embernek

11 dolog rólam:
1. Van egy bátyám
2. Zöld színű a szemem
3. Barna színű a hajam
4. Van 3 kutyánk
5. Nagyon várom a nyarat,mert a nyáron sok dolog lesz
6. Szeretem a barátaimat megnevettetni
7. Imádom a One Direction bandát
8. És a 5 second of summer bandát is
9. Reménykedem hogy majd találkozni fogok velük
10. Épp ezt írom
11. És végre vége mert már nem tudtam semmit

11 válasz:


1.Szeretnél a jövőben könyvet írni? Ha igen miről írnál?
Nem hiszem.
2. Mit csinálsz a szabadidődben?
Szerkeszteni szoktam,és blogolni.Imádok szerkeszteni és blogolni.Meg a barátaimmal szoktam lenni.
3.Tettél már olyat, amit nagyon megbántál?
Persze.
4. Honnan jött a blogod ötlete?
Hát,igazából már rég gondolkoztam hogy kéne már egy új blog..És addig-addig gondolkoztam,míg eszembe jutott ez a történet.
5. Énekes vagy színész lennél szívesebben?
Nem is tudom.Ez nehéz kérdés.Mindkettő jó,de talán inkább énekes.
6. Ha egy napig fiú lehetnél mit csinálnál?
Megnézném magam hogy hogy nézek ki fiúba,majd tökön ütném magam hogy megtujdam milyen érzés.:D
7. Ha lehetne valami szuper-erőd mi lenne az?
Ez igazán nehéz kérdés,mert sok olyan erő van ami igazán nagyszerű.De talán a gondolatolvasó szuper erőt választanám.
8. Mi a kedvenc édességed? 
Szeretem az ilyen krémes sütiket.Így igazából nincs olyan ami a kedvencem lenne mert elég sok édességet szeretek.:D
9. Mi a legnagyobb álmod?
Hogy találkozhassak a One Direction-nel.Az ha megvalósulna akkor én lennék a legszerencsésebb,és a legboldogabb embere.
10. Rock, Pop vagy Rap? 
Pop vagy rap
11. Mennyire vagy magabiztos?
Hát én úgy gondolom hogy magabiztos vagyok.

1 megjegyzés: