2014. május 12., hétfő

7.Fejezet-Az sms

Sziasztok,drága olvasóim! Ne haragudjatok rám,hogy csak most tudtam hozni a részt..Nagyon sokat vártatok erre a részre.Köszönöm nektek hogy kitartotok addig amíg nem jön az új rész!Mégegyszer bocsánat!Az a baj hogy már nincs ihletem erre a blogra..Igaz hogy csak pár részes,dehát egyszerűen nincs ihlet.Azon gondolkoztam hogy bezárom.De ez még NEM biztos! Itt van az új rész,elég béna és rövid lett,remélem nektek tetszeni fog.Ja,és köszönöm a sok feliratkozót!Még többen iratkozzatok:) Jó olvasást!Xx

Szóval ott álltam Liammel szemben,és nem tudtam mit mondjak.
-Liam,én..-vettem egy mély levegőt,majd kifújtam- én nem érzek irántad semmit.Ne haragudj,de ez nekem túl gyors lenne.Nem szeretlek.Főleg amiket tettél velem..Nem azt mondom hogy utállak,hanem hogy nem érzek irántad semmit.
-Oké,értem.Nem is tudom miért kérdeztem tőled ezt.Bocs..-mondta lehajtott fejjel.
-Most haragszol?-néztem rá.
-Nem,dehogy.Csak..-vártam hogy befejezze a mondatát,de nem.
-Csak?-kérdeztem.
-Semmi..Hagyjuk.
Nemértettem Liamet.Mi ütött belé?Ő nem ilyen szokott lenni.Én őt keménynek és bunkónak ismertem meg,nem ilyen érzelgős típusnak.Úgy látszik sokoldalú..
Ezután a beszélgetés után valamit motyogott nekem de nem értettem mit,és kiviharzott a szobából.
Kíváncsi voltam hogy hova megy vagy hogy mit csinál,ezért követtem.
Hallottam hogy valakivel telefonon beszélget,és hogy valahova megy.Mert azt mondta a végén hogy: "Oké,ott leszek!" 
Reménykedtem hogy nem kerül semmi bajba,ezért is követtem.
Liam felkiabált nekem hogy "Megyek,majd késő este jövök".Azt hitte hogy fent vagyok,de nem.
Becsapta maga után a bejárati ajtót,és kinéztem az ablakon megnéztem meddig sétál,és szép lassan én is mentem utána.Időnként hátranézett,én akkor gyorsan elmentem vagy ha annyira közel lettem volna a lebukáshoz,akkor felhúztam a kapucnimat.Fiús pulóverbe voltam,hogy ne ismerjen meg.Remélem nem vesz észre.

Liam szemszöge:

Mentem arra a bizonyos helyre ahová hívtak.De valami furát éreztem,amit nem szoktam.Mintha valaki követne vagy leselkedne rám.De aztán arra gondoltam hogy 'neeem,nem ez lehetetlen'.Najó,valójában lehetséges. Nagyon is.De bátor vagyok,meg tudom védeni magam.Sokszor hátranéztem,de sehol senki.Csak beképzelem magamnak.Gondolom..Hisz most a gondolataimat nem tudom kezelni.Mindenre gondolok,csak arra nem amire kéne.Megpróbáltam összeszedni magam,de kaptam egy sms-t.Egy bizonyos 'Névtelen'-től jött.Ez állt benne:
"Ne csinálj hülyeséget,kérlek."
Nem értettem hogy mi ez.Hátranéztem,és megint nem láttam senkit.Pár percel később még egy sms-t kaptam.
"Figyellek,úgyhogy ne merészelj bármi rosszat csinálni!Nyomon követlek!"
Na ez kicsit durvább üzenet.Ki az a titokzatos 'Névtelen' aki sms-eket küldözget?Na és ki figyel engem?!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon jó!!!! Várom a kövi részt !!!!

    VálaszTörlés
  2. Húúú, érdekes fordulatok sokasága, de hihetetlenül nagyon jó, imádom a történetet! :)

    VálaszTörlés